Reklamácia

Ako reklamovať tovar?

Produkty môžete reklamovať do 2 týždňov od zakúpenia.

Zaslanie reklamovaného tovaru späť do internetového obchodu

Ak chcete, aby kuriér vyzdvihol reklamovaný tovar zadarmo?

Vyplňte e-formulár reklamácie, ktorý nájdete v podrobnostiach vašej odoslanej objednávky v záložke "Reklamácie".

Zabaľte reklamované produkty a priložte faktúru do balíka, nájdete ju v e-maily s potvrdením objednávky - dokument Vám bude odoslaný na e-mail alebo miesto faktúry môžete tiež priložiť papier, kde uvediete číslo objednávky, meno a priezvisko a dôvod reklamácie.

Kuriér bude mať so sebou prepravný štítok so spätnou adresou doručenia, ktorý nalepí na Vami pripravený balík. Ak vraciate produkty v originálnom obale / kartóne, odstráňte starý štítok s adresou.

Dôležité! Od kuriéra obdržíte potvrdenie o prevzatí zásielky. Uschovajte ho, kým nebude vybavená Vaša reklamácia. Tento dokument je súčasne potvrdením, že ste zásielku poslali kuriérskou službou.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky