Reklamácia
Ako reklamovať tovar?
Produkty môžete reklamovať do 2 týždňov od zakúpenia.
Zaslanie reklamovaného tovaru späť do internetového obchodu
Ak chcete, aby kuriér vyzdvihol reklamovaný tovar zadarmo?
Vyplňte e-formulár reklamácie, ktorý nájdete v podrobnostiach vašej odoslanej objednávky v záložke "Reklamácie".
Zabaľte reklamované produkty a priložte faktúru do balíka, nájdete ju v e-maily s potvrdením objednávky - dokument Vám bude odoslaný na e-mail alebo miesto faktúry môžete tiež priložiť papier, kde uvediete číslo objednávky, meno a priezvisko a dôvod reklamácie.
Kuriér bude mať so sebou prepravný štítok so spätnou adresou doručenia, ktorý nalepí na Vami pripravený balík. Ak vraciate produkty v originálnom obale / kartóne, odstráňte starý štítok s adresou.
Dôležité! Od kuriéra obdržíte potvrdenie o prevzatí zásielky. Uschovajte ho, kým nebude vybavená Vaša reklamácia. Tento dokument je súčasne potvrdením, že ste zásielku poslali kuriérskou službou.